Меню
UA | РУ
Особистий Кабінет
Замовлення по телефонам:
Пн-Пт с 09:00 до 19:00 Сб-Вс с 10:00 до 18:00
0
Бажане
0
Кошик
Ваш кошик порожній!

Повні умови гарантійного обслуговування

Важливо! Гарантійний ремонт або повернення техніки провадиться тільки в нашому сервісному центрі в Харкові   https://pcshop.ua/warranty-and-service

Правила повернення та обміну

Повернення або обмін товару, що повністю працює, можливе в строк 14 днів з моменту купівлі, згідно з чинним законодавством України. Товар не повинен бути використаний або мати сліди експлуатації, на товарі повинні бути всі захисні плівки\механізми, аксесуари(навушники, пульти, насадки і т.д.) не розкривалися і не використовувалися, упаковка ціла без пошкоджень. Повернення робочого товару НЕ можливе, якщо пристрій активовано в сервісах icloud.com, mi.com, про що свідчить інформація з сайту про початок гарантійного періоду.
Продукція Apple поверненню та обміну не підлягає!
За санітарно-гігієнічними нормами розкритий товар (порушена цілісність упаковки) повернути неможливо!

Правила гарантійного обслуговування

Гарантія передбачає безкоштовний ремонт чи заміну запчастин, що комплектують протягом гарантійного терміну.

Продукція, до комплекту якої входить фірмовий гарантійний талон, ремонтується лише у мережі авторизованих сервісних центрів (АСЦ).

Гарантія від продавця на продукцію Acer, Amazfit, Apple, Canon, DELL, Doogee, Fujifilm, Google, HTC, Huawei, Honor, LG, Lenovo, Nikon, Mijia, Mi, Meizu, Olympus, OnePlus, Panasonic, Sigma, Roborock, Sharp , Samsung, Sony, Tamron, Xiaomi – складає один місяць, плюс продавець надає на весь термін гарантії безкоштовне обслуговування в сервісному центрі з безкоштовною заміною запчастин, або у разі неможливості ремонту, всього пристрою на аналогічне. Гарантійне обслуговування продукції може проводитись у сервісному центрі в Європі та займати 30-90 днів. На час обслуговування безкоштовна заміна не надається.

Гарантійні зобов'язання не поширюються

  • на програмні продукти, що постачаються разом із виробом та інформацію користувача;
  • на кабелі, навушники, зарядні уст-ва, елементи живлення та інше, що поставляються разом із основним виробом;
  • на сполучні кабелі, антени, заглушки, елементи фурнітури;
  • на зовнішні порти COM, LPT, USB, LAN (RJ45), PS/2, HDMI, відеоаудіо входи та виходи.
Безкоштовне сервісне обслуговування виробу не здійснюється у таких випадках:
  • у разі порушення правил та умов експлуатації (у тому числі багатогодинне (більше 10 годин на добу) використання виробів для цього не призначених, наприклад, у "фермах" для майнінгу криптовалют), викладених у Посібнику користувача або іншої документації доступної на загальнодоступних інтернет ресурсах, встановлення виробу;
  • якщо пошкоджені гарантійні пломби та/або стікери;
  • якщо виявлено механічні ушкодження, термічні ушкодження, ушкодження, спричинені впливом вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи тварин, великої кількості пилу чи інших забруднень;
  • якщо пошкодження викликані впливом комп'ютерних вірусів, модифікації та/або переустановки попередньо встановленого програмного забезпечення, встановлення та використання програмного забезпечення третіх виробників.
  • відсутня оригінальна упаковка товару!