Меню
UA | РУ
Особистий Кабінет
Замовлення по телефонам:
Пн-Пт с 09:00 до 19:00 Сб-Вс с 10:00 до 18:00
0
Бажане
0
Кошик
Ваш кошик порожній!

Допомога

Як зробити замовлення у вашому інтернет-магазині?

Вибираєте товар, що вас цікавить, додаєте його в кошик, заповнюєте форму з контактною інформацією і чекаєте дзвінка нашого менеджера.

Я зробив замовлення. Як його сплатити?

Швидко та легко замовлення можна сплатити за допомогою Приват24, а також готівкою при отриманні товару кур'єру або в касах наших магазинів (тільки для Харкова). Так само оплату можна здійснити за безготівковим розрахунком з ПДВ та без ПДВ. Переглянути всі способи оплати

Як я отримаю своє замовлення?

Якщо ви знаходитесь у місті Харків, то товар може бути доставлений кур'єрами нашої компанії. У будь-яке інше місто України відправка здійснюється службами доставки Нова пошта, Автолюкс та Нічний експрес (на ваш вибір). Навіть якщо у вас в місті/селі/селище немає офісів цих компаній, служба доставки Нова Пошта розвозить посилки всередині області 1-2 рази на тиждень. Також у Харкові замовлення можна забрати самовивозом у будь-якому з магазинів мережі . Переглянути всі способи доставки

Я оформив замовлення через кошик інтернет-магазину, коли зі мною зв'яжуться?

Менеджер нашої компанії зв'яжеться з вами після перевірки замовленого вами товару. Час дзвінків з 10 до 19 години у будні дні та з 10 до 18 години у суботу. Не хвилюйтеся, ми бачимо всі замовлення і намагаємося їх обробити якнайшвидше. Якщо ви залишили замовлення у святковий день або в неділю, то з вами зв'яжуться першого робочого дня після свят.

Я хочу замовити техніку на підприємство, чи це можливо?

Так можливо. Ми можемо виписувати рахунки на оплату як без ПДВ, так і з ПДВ. Після оплати рахунку з ПДВ вам знадобиться довіреність на отримання товару. Якщо ваше підприємство робить оплату вперше, то ще потрібна копія свідоцтва про сплату ПДВ та номер телефону для податкової накладної. Після оплати ваше замовлення та документи можуть бути доставлені нашими кур'єрами, або ви зможете забрати їх самостійно в будь-якому магазині мережі .

Мені не підійшов замовлений товар, чи можна його повернути?

Повернення товару здійснюється за дотримання наступних умов. Техніка має бути в ідеальному стані та повній комплектації, включаючи упаковку. З моменту покупки пройшло не більше 14 днів (без урахування дня покупки). Повернення та обмін товару здійснюється через сервісний центр PCshop.UA у Харкові . Якщо ви з іншого міста, після узгодження реквізитів з менеджером сервісного центру можна відправити товар Новою Поштою.

Я втратив гарантійний талон, що робити?

передзвоніть мені сервісний центр PCshop.UA в Харків . Зазвичай за серійним номером гарантійний талон можна відновити.

Який час до мене може приїхати кур'єр із замовленням?

Час кожної доставки ми обговорюємо із клієнтом під час оформлення замовлення. Зазвичай доставка здійснюється з 11 до 19 у будні дні.

Чи можна розплатитися за замовлення іноземною валютою (долари, євро, рублі)?

Ні. Незалежно від форми оплати та способу доставки ми приймаємо лише національну валюту – гривню.

Кур'єр привіз замовлення, але він мені не сподобався, як бути?

Якщо ви ще не сплатили замовлення, не розписалися за його отримання та кур'єр ще поряд з вами, можете сміливо повернути його кур'єру без оплати. Якщо ж замовлення вже оплачено і кур'єр встиг виїхати, то вам потрібно привезти техніку в сервісний центр PCshop.UA в Харкові , де буде проведена процедура повернення або обміну.

Я хочу замовити готовий системний блок із повною комплектацією, як мені це зробити?

Перший варіант – у нас є готові системні блоки APRIORI різних конфігурацій. Якщо жоден вам не підходить і ви хочете індивідуальне складання, додайте комплектуючі в кошик, заповніть форму і відправте замовлення. У коментарях до замовлення або під час спілкування з менеджером вкажіть, що хочете отримати замовлення у зібраному та перевіреному вигляді. Складання здійснюється безкоштовно якщо вказати потрібний промокод . Виконання замовлення займе деякий час у зв'язку з процесом збирання та перевірки вашого системного блоку. За наявності всіх комплектуючих збирання зазвичай займає не більше одного дня. Відразу хочемо відзначити, що операційну систему ми встановлюємо лише в тому випадку, якщо ви придбали її разом із комплектуючими. Встановлення неліцензійного програмного забезпечення (навіть для перевірки та демонстрації ПК) не провадиться.